17:25 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

حقوق بازنشستگان

اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای همسان سازی حقوق بازنشستگان فولاد
نماد برتر- وزیر کار از اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومانی سازمان برنامه و بودجه برای همسان سازی حقوق بازنشستگان فولاد خبر داد.
وزیر درباره زمان بازگشایی شستا توضیحی نداد / افزایش ۱۷۹درصدی سود سهامداران
نماد برتر- وزیر تعاون با اعلام اینکه سود پایان سال سهامداران شستا با رشد ۱۷۹ درصدی به ۱۹ هزار میلیارد تومان رسیده در مورد زمان بازگشایی نماد شستا که از ۱۷ شهریور تاکنون بسته مانده ، توضیحی نداد.
مصوبه همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری از مهرماه
نماد برتر- معاون اول رئیس جمهور، مصوبه مربوط به تأدیه دیون دولت بابت تحقق متناسب سازی دریافت های بازنشستگان و مستمری بگیران کشوری و لشکری از طریق واگذاری سهام دولت را ابلاغ کرد.
روش ۱۸ هزار میلیارد سهام برای بازنشستگان/ افزایش سهم ۴ پالایشگاه در ETF
نماد برتر- دولت با فروش حداکثر تا ۱۸ هزار میلیارد تومانی سهام برای متناسب سازی دریافت های بازنشستگان و مستمری بگیران و افزایش سهام چهار پالایشگاه حاضر در دومین ETF از ۲۰ به ۳۰ درصد موافقت کرد.
تخصیص ۳۲ هزار میلیارد تومان از فروش سهام برای حقوق بازنشستگان
نماد برتر- رئیس جمهور از واگذاری ۳۲ هزار میلیارد تومان سهام تامین اجتماعی در راستای همسان سازی حقوق بازنشستگان خبر داد.
تخصیص ۳۲ هزار میلیارد تومان از فروش سهام برای حقوق بازنشستگان
نماد برتر- رئیس جمهور از واگذاری ۳۲ هزار میلیارد تومان سهام تامین اجتماعی در راستای همسان سازی حقوق بازنشستگان خبر داد.
بررسی محل صرف منابع فروش سهام شستا در بورس، تعهدات ارزی و ... در مجلس
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس از بررسی نحوه هزینه‌کرد اعتبارات حاصل از فروش سهام شستا در بورس، تعهدات ارزی آن و کنترل آنلاین ۱۷۲ شرکت زیرمجموعه خبر داد.
اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از مهرماه/ گواهی کسر حقوق آنلاین می شود
نماد برتر- مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری پس از ابلاغ مجوز انتقال دارایی به این صندوق که به زودی صورت می گیرد، قطعا در مهرماه اجرایی می شود.
بورسی شدن شرکتهای صندوق بازنشستگی کشوری چه عایدی برای بازنشستگان دارد؟
نماد برتر- صندوق بازنشستگی کشوری یکی از مهم‌ترین سازمان‌ها در کشور است که چندین شرکت زیرمجموعه دارد. برخی از این شرکت‌ها سال‌ها پیش وارد بازار سرمایه شده‌اند و برخی دیگر هم اخیرا با مدیریت جدید، خودشان را آماده ورود به بورس کرده‌اند؛ اما ورود این شرکت‌ها به بورس، چه مزیت‌هایی دارد؟ اصلا اگر این شرکت‌ها به بورس قدم بگذارند، چقدر می‌توانند به بازنشستگان کشوری سود برسانند؟ یعنی از این همه تکاپو چه چیزی عاید بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری خواهد شد؟.
اما و اگرهای حقوق بازنشسته‌ها/ اگر پول بیاید...
نماد برتر- در حالی سازمان برنامه و بودجه به نوعی تضمین کرده بود که همسان سازی حقوق بازنشسته‌ها از مهرماه انجام شود که اکنون پای تامین اعتبار کافی برای اجرای کامل این طرح مطرح شده و ممکن است همسان سازی به دونیم تقسیم شده و تا سال آینده طول بکشد.
آنچه استاندار مرکزی درخصوص نامه هپکویی ها گفت
نماد برتر- هپکو که تا همین یکی دو هفته پیش قرار بود به ایمیدرو واگذار شود، حالا با سرمایه گذار جدیدی آشنا شده و باید خود را برای واگذار شدن به او آماده کند، واگذاری که به نوعی می توان گفت غیرمنتظره بود و همین غیرمنتظره بودنش نگرانی ها و سوالاتی را برای افراد مختلف از جمله کارگران این شرکت ایجاد کرد، تا جایی که شورای اسلامی کار هپکو برای رفع نگرانی هایش در خصوص واگذاری بخشی از سهام هپکو به شستا، نامه ای را برای استاندار فرستاد.
همسان سازی حقوق بازنشستگان و شاغلین از مهر ۹۹ اجرایی می‌شود
نماد برتر- رئیس سازمان برنامه و بودجه از اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان و شاغلین از مهر ۹۹ خبر داد.
۳۲ هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به تامین اجتماعی با واگذاری سهام تسویه می‌شود
نماد برتر- با پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی و موافقت هیات دولت، ۳۲ هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی در قالب واگذاری سهام، تسویه می‌شود.
حقوق بازنشسته‌ها در یک قدمی شاغلان
نماد برتر- در صورت افزایش دریافتی بازنشستگان به ۹۰ درصد حقوق شاغلان همتراز، فاصله قابل توجه پرداخت ها بین این دو گروه به حداقل رسیده و از سویی دریافتی بازنشسته ها تا حدی نسبت به گذشته ترمیم خواهد شد؛ موضوعی که دولت وعده اجرایی شدن آن را از اول مهر ماه داده است.
پرداخت معوقات حق مسکن کارگران از ابتدای سال
نماد برتر- یک مقام مسئول کارگری معتقد است حق مسکن شامل بخشنامه دستمزد شورای عالی کار است و معوقات آن باید از ابتدای سال به کارگران پرداخت شود.